Пређи на главни садржај

Moje Effaclar Duo(+) iskustvo


Kampanja je odlično odradjena pa su mnoge(od nas)zgrabile svoj kompletić(gel i kremica).


Namenjeni su masnoj koži,sa nepravilnostima.
Moja nije masna,ali mi se masti čuvena T zona,a mitiseri ne zaobilaze ni mene,pa sam rešila da probam i ja.

Koristi se 2x dnevno,ujutru i uveče,ako imate masnu kožu.
Ako vam je koža mešovita može vam se desiti da vam se koža zacrveni,ili čak i peruta na pojedinim mestima.To je zato što su Effaclar gel i Effaclar Duo(+) dosta jaki,ali verovatno mojoj koži jer nije masna.

Koristila,testirala,sam ih mesec dana.Mislim da je to i više nego dovoljno vremena za bilo kakvu reakciju na koži.
Effaclar gel je reagovao u roku od 2 dana.
Brzo mi je delovao na mašćenje lica,što me je prijatno iznenadilo.
Ima blagi miris,koji me nije baš duševio(kao neko cveće koje mi se ne sviđa,pomešano sa svežim mirisom).
Lepo peni,mala količina je dovoljna za celo lice.
Kako ga ima 200ml dugo će mi trajati.
Deluje i na proširene pore :) Spasio me je kada sam nepromišljeno skinula jednu krasticu od,već,prošle bubuljičice i napravila sebi krater na nosu.Užas!
Ali tu je bio Effaclar da spase stvar :) Stvarno je skupio poru i za par dana kratera nije bilo! :)

Znači devojke trk po Effaclar gel,ako volite da čačkate lice.

Što se tiče kremice Effaclar Duo(+),tu moje oduševljenje splašnjava.
  Koriguje jače izražene nepravilnosti.
Otčepljuje blokirane pore. 
Koriguje i sprečava crvene i braon mrlje na koži
Tako bar piše na proizvodu.
Mrlje nemam,imam pegice.
Na bubuljice koje sam imala nije delovao,ni na mitisere.
Doduše nisu mi bile baš blokiranje pore,ali sam se nadala da ću se rešiti tih groznih crnih tačkica,bez upotrebe sile.
Ništa od toga,ili mu možda treba više vremena da bi se video efekat.

Dolazi upakovan u pozamašnu tubicu,za kremice tog tipa,40ml i sve to još u kutijici sa uputstvom,naravno.
I kremica će mi potrajati.
Nanosi se na celo lice,ne samo na bubuljice.
lako se razmazuje,mala količina je dovoljna za celo lice.
Brzo upija tako da je dobra podloga za šminku.

Ovo je moje iskustvo,vaše može biti drugačije.
Vredi probati,naročito ako imate masnu kožu i ne možete bez jačih preparata.

p.s.
I dalje koristim jednom dnevno,jer mi je dva puta prejako,i nadam se rešenju problema. :)



Hvala što čitate 
Ema



Коментари

  1. Super recenzija :) Ja sam kupila Effaclar Duo (+), koristim ga nekih 10 dana i vidim samo male promjene... Nista posebno, ali mozda treba jos da sacekam da vidim da li mi odgovara ili ne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Meni je,kao što piše :),gel odličan,a kremica možda na duže staze u početku ništa.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.