Пређи на главни садржај

Bye,bye bee sheper!


Samo da vas obavestim da neću više da ih reklamiram.
Ovo im je poslednja reklama od mene i sve za dzabe,naravno.

Uopšte se nisu oglasili.
Ni na poruke na fb strani, ni kampanjom-ništa!

Neću više svoju energiju da trošim na njih.
Izbrisala sam i blog i facebook  i sve ostale podatke,ugasila nalog i gotovo!

Dve nedelje čekam i pokušavam da ih kontaktiram,a što je najgore već sam videla koleginicu da im je lajkova fb stranu,znači još besplatne reklame za njih.
Nada se da će makar ona imati šanse da zaradi.Ali kad zaradi šta onda?
Koliko vremenski treba da bi se zaradilo 100 dolara?
Mislim da je takav uslov bio da bi mogli da napravimo neku njihovu karticu da nam tu prebacuju novac.

Sve je to velika prevara,a ja se brže bolje upecala,ali ko može da me krivi što pokušavam da spojim lepo i korisno i nešto zaradim.

Uglavnom imali ste prilike da dobijate izveštaje sa dešavanja,pa ovaj krajnji bi bio preporuka da ih zaobiđete,jer ne ispunjavaju obećano,a takvih mi je preko glave,ima ih ova država dosta.

Ali ovo je moje iskustvo i moje mišljenje,vi naravno imate prava na svoje.
Pa srećno!

Ja im kažem BYE,BYE.



Hvala vam što čitate
XXXEma

Коментари

  1. Draga Ema, kao što smo Vam odgovorili na Fejsbuku i na Vaš mejl - da biste dobili kampanju prvo na BeeShaper-u moramo imati prijavljenu kampanju za Vaš profil, jer ne dobijaju svi Shaper-i sve kampanje. Za šest nedelja rada imali smo osam kampanja, što svakako nije loš rezultat. Rastemo zajedno, što nekada traži malo strpljenja.
    Srdačan pozdrav,
    Milica, BeeShaper tim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam videla odgovor na fejsbuku,a e-mail odgovor je nekako bio univerzalan i jedva da mi je odgovorio šta sam pitala.Nije mi jasno kakav je to moj profil bio da nikako ne postoji kampanja za njega? Ali više nije ni važno jer sam ga(profil) izbrisala. Ovaj post je bio za moje čitaoce,da bi bili upoznati sa dešavanjima jer su videli da vas reklamiram,pa da znaju kako stvari stoje,jer kod vas piše malo drugačije,ili sam ja to tako shvatila.
      Srdačan pozdrav

      Избриши
  2. Zao mi je sto si imala lose iskustvo sa njima. Donekle te i razumem. Zato prvo se tri puta razmisli, a onda se odlucuje. :D Nadam se da ces sledeci put imati vise rece. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Payoneer kartica nije njihova tako da vi ne pravite njihovu karticu, payoneer je online banka koja vec godinama funkcionise i oni naplate izradu kartice i svoje usluge 25 dollara. A da je sve to prevara i ja se slazem sa tim

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.