Пређи на главни садржај

Tag-Potroši 10 do proleća


Za ovaj tag je zaslužna Ana sa bloga Anin Avon kutak ,tj.da me nije tagovala verovatno ga ne bih radila,malo sam se ulenjila.I zato hvala Ana! :)
Inače treba trošiti,onda muž ne može da prebaci kad kupimo nešto novo. ;)

Pravila su jednostavna,trošimo 10 proizvoda do 21.marta pa sumiramo utiske.
Verovatno ću u februaru da uradim jedan update da vidite kako napredujem.

Evo šta sam izabrala


Neki proizvodi su puni,tj.tek načeti,a neki su pri kraju i vuku mi se po policama.



Tubice-Oriflame nature krema za ruke(malina i menta) jedna vrlo kvalitetna krema,čija mala količina čini čuda za ruke.Ovo mi je bila krema za u torbu,svuda je išla samnom,ali nikako da je potrošim.
Naravno to je samo jedna od krema koju koristim,zimi su mi ruke katastrofa pa na svakom koraku imam kremu.Zato sam ovu izabrala i uslikala kako bih morala da je potrošim. :)
 Oriflame Aromatic summer foot cream jedna mirisna letnja kremica,lepo hidrira stopala,ali samo leti i nije za jaču negu zato mi i stoji mesecima,a skoro sam je potrošila.
I za nju važi kao i za predhodnu tubicu. :)

Balea dezodorans sam skoro počela da koristim.Prvo mi je odgovarao,a sad me malo guši,ali računam bolje sada da ga potrošim dok nosim tonu garderobe nego da me guši u majici na brtele.


Izabrala sam i jednu divnu prirodnu Neven kremicu koju sam dobila od Marigold kompanije,više o njoj će biti u narednom postu.
Tubica je od 30 ml,počela sam da je koristim.Nju očekujem da potrošim celu jer kod mene jedino kreme za lice i balzami za usta nestaju kao da ih jedem.

Kad smo kod balzama za usta ovog puta sam izabrala Labello lip butter -malina.
Njega svakodnevno koristim,ali nisam sigurna da će biti potrošen jer ga ima poprilično-19 ml.
Aura curly maskara-mogla je da bude moja omiljena,mogla ali ima onu osobinu koja mi jako smeta kod maskare-kruni se.
Razvila sam tehniku kako da izvučem ono najbolje od nje,ali ne vredi.
Šteta jer stvarno dobro uvija,pa čak daje i volumen,ali kruni se.
Inače o njoj sam pisala ovde .

Zepter korektor- koristila sam ga neko vreme,pa sam isprobavala i potrošila neke druge korektore,sada ga slikam(sa oznakom) pa videćemo.
Da li ste probale Zepter kozmetiku?

Dahlia uljani skidač laka bez acetona - ja sve to i dalje zovem aceton,a aceton ko aceton.Skida lak mada me nije oborio s nogu,vreme mu je za drugi post-potrošeno.

Avon Skin so soft mleko za telo - tek započet,miris me asocira na more,ali me nega nije oduševila,bar za sada.

I stigli smo do zvezde taga-Nikel anticelulit ulje sa grejpfrutom -jedan fantastičan proizvod koji će dobiti svoju recenziju,zaslužio je.
Inače ne zavaravam se da ću ga potrošiti za ovo vreme,samo želim da ga redovno koristim.
Bila sam disciplinovana sve dok se nisam razbolela i od tad ništa.
Vidite po crti koliko sam ga malo potrošila,a baš sam se mackala.

Ovog puta sam označila početne nivoe,biće zanimljivije za praćenje i nema greške.
Ovo je bilo ukratko o proizvodima,pa ako vas zanima nešto više o nekom proizvodu pišite.
Takodje sve ste pozvane da učestvujete.
Ako nemate blog možete da pišete u komentarima proizvode i napredak,a za smelije napišite vaš izbor i pošaljite mi emal-om,a ja ću objaviti uz vaše ime.
Bićete mi gosti na blogu. :)

A sada da pozovem i neke koleginice
-Snow sa bloga Snow Whites beauty case
-Suzana sa bloga Beauty by S
-Marija sa bloga Mrs Fox's Beauty Box


Kako vam se čini moj izbor proizvoda?
Da li koristite neki od njih?


Коментари

  1. Fino si ti to nagomilala :D I ja sam odvojila, samo da jos krenem da se mackam :D Sto je Lidija (Good morning, gorgeous) rekla ovo je post-izgubljeno nadjeno :D Strpala sam sve ono sto ne koristim, nije za bacanje, a bas mi se nesto ne macka! Sve u svemu preovladjuju proizvodi za ruke, nokte i stopala, jer mislim da je krajnje vreme da malo vise racuna povedem o "periferiji" :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,hvala.Eto ima i kod mene izgubljeno-nadjeno :D
      Samo se ti mackaj :) Očekujem i tvoj izbor,a ti pošalji post da ti objavim. :) :*

      Избриши
  2. Hvala što si se odazvala i srećno sa trošenjem :)

    ОдговориИзбриши
  3. Srećno, srećno, srećno u trošenju! Ja sam ubacila lip butter vanila i makadamija, baš me zanima kako će nam ići jer je stvarno veliko pakovanje! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala takodje! :D
      Jao imaš vanilu i makadamiju! Ne volim da poručujem,ali izgleda ću morati,baš želim da imam vanilu. <3
      Što se trošenja tiče stvarno će nam trebati sreća,ogromno je pakovanje,a ne troši mi se nešto brzo. :)

      Избриши
    2. Hvala! <3
      Moraš poručiti, miris je božanstven! Bio je i kokos ali ni sama ne znam što ga nisam uzela :/
      Mackam ga stalno kad sam kod kuće, moraću da počnem i van kuće, ne vredi :D

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.