Пређи на главни садржај

New in - #8


Za kraj godine jedan post o novitetima. :)

Ko me prati na fb strani zna da sam samu sebe stavila na izazov da ne kupujem senke do Nove godine (još samo malo! :D).
Uz senke sam smanjila i sve ostalo,ali senke sam naglasila jer sam listajući Avonov katalog u jednom trenutku razmišljala da kupim gomilu senkica,a i ove što imam slabo koristim.

Ovo što ću vam sada pokazati je kupljeno za nekoliko meseci,a nešto sam i dobila.
Uživajte u slikama :)


Lakić,rajf i sapunčići su poklon od mame.
Intimni gel i parfemčić su iz Avona.

Intimni gel,koji god da uzmete nećete se pokajati,odlični su,dugo traju,a često su na popustu pa ih možete kupiti za manje od 200 din.Inače je pakovanje od 300 ml,znači ponuda je odlična.


Krema za telo ( navodno i protiv strija ) je poklon od muža.
Nije još stigla na red.





Sada i Avon ima svoju micelarnu vodu,a tu je i novčanik.


Lakić je došao uz časopis-Essence the pastels- I'm so fluffy

Njega sam već probala i mogu vam reći da me uopšte nije oduševio.
Boja mu je lepa,ali je na noktima teško dobiti,potrebna su dva,možda čak i tri sloja(bez ponovljenih pokreta jer se veoma vide).
Kada se osuši bude mat (što nisam znala) i vrlo ružno izgleda,ili bar meni.
Izgleda će i on u reciklažu- crtanje po staklenim flašicama.


Rol-on Pur Blanca i Planet Spa krema sa šea puterom za suvu kožu,naravno opet iz Avona. :)
Kao što vidite samo dva proizvoda su na slici,znači to je sve što sam poručila iz tog kataloga,samo nega,nema dekorative držim se obećanog. :D


Još jedan poklon,ovog puta od Putiry box-a.
Baš su me obradovali ovom Keims-ovom kremom za ruke :)


Mora malo i dekorative. ;)
S tim,da je to neki drugi katalog.
Gel finish lakovi su mi se pokazali kao najbolji,mada ovaj (Vine and dine me) mora u dva sloja da se namaže.Ili je nešto redji,ili nije dovoljno pigmentovan?

Magix korektor je ujedno i iluminator i vrlo me je neprijatno iznenadio,tj.nije sam korektor već pakovanje.
Čim mi je stigao htela sam da ga probam i jedva sam se suzdržala da ga prvo slikam,a kada je došao trenutak samo što me šlog nije strefio.
Vrtim - ništa. Opet vrtim,opet ništa i tako ja vrtim,vrtim pola sata dok konačno nije krenuo korektor.
Već sam mislila da je prazan,mada sudeći po tome koliko sam morala da navijam,nema ga baš puno,ili jedva ga ima. :\
Šteta,deluje vrlo interesantno za tu prvu probu.


Dugo željeni lip butter- vanilla & macadamia i onda shvatim da mi se ipak više svidja malina. :D


Još jedan novitet,koji sam kupila (naglašavam jer su neke blogerke dobile da recenziraju) i polagala velike nade,a kako je prošlo čitaćete u drugom postu. :)


Ovaj lep i od srca- von Herzen Weleda poklon set me je iznenadio na Metropoliten dodeli nagrada. Te divne dame nas uvek lepo ugoste i iznenade nekim lepim poklonom.

Kao što vidite ispoštovala sam- nema senki. :D
Iako preovladjuje Avon,kupovinu sam vrlo smanjila i opet naglašavam ovo su noviteti za par meseci tri sigurno,a možda i više. :)

p.s.
Ovaj paketić me je iznenadio-dobila sam ga u nagaradnoj igri moje drage koleginice Queen Alexis xoxoxo



Kako vam se dopadaju moji noviteti?
Da li ste nešto probale?


Želim vam srećnu Novu godinu,da ste mi zdrave i srećne,da sanjate i makar pokušate taj san da ostvarite.

Puno poljubaca šalje vam vaša
Ema :* :* :*





Vaša Ema 

Коментари

  1. Probala sam tračice, a Weledu tek treba :) Jedva čekam utiske za Chanel,divno izgleda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja nisam otvorila Weledu,toliko toga već imam otvoreno pa će malo da sačeka.
      I ja jedva čekam da završim sa ribanjem kuće pa da namackam nokte. :)
      Slažem se da divno izgleda. :) :*

      Избриши
  2. Nista nisam probala.Ali sve je prelepo kao i ti...Sanela

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala malina labello, ali je makadamija prepreprelep, koristim ga non-stop. Uz koji casopis je bio lak, i kada, mozda ima neka druga nijansa? Prelep ti je novcanik, cekam utiske o micelarnoj. Srecni praznici!! :-* :-* :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je malina fantastična! :)
      Ne sećam se tačno pošto ne kupujem redovno,mislim da je Grazia,ali ne znam koja,a ne mogu sad da tražim,šuškam moji spavaju. :)
      Mene novčanik nije toliko oduševio možda zato što sam zaljubljena u stari? :D
      Micelarna još uvek nije stigla na red.
      Hvala takodje,sve najbolje! :***

      Избриши
  4. Labello tako savrseno mirise :D Nekako mi je pravi zimski miris, onako tezak i jak. Jedva cekam da vidim tvoje rezultate sa trakicama, ja sam zadovoljna. Chanel proizvodi su wow. Srecni praznici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,definitivno je zimski miris :D
      Još malo pa stiže post o tračicama. :)
      Jedva čekam da završim sa spremanjem pa da sebe spremam.Razmišljam koji lak prvo da namažem?
      Hvala i tebi,sve najbolje! :*

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.