Пређи на главни садржај

Favorit marta


Danas jedan kratki post,ali koristan.
Sigurno ste bar jednom otišle na posao,fakultet,školu...sa iskrzanim lakom na noktima jer niste imale vremena da ga skinete(još ako volite tamne boje).
Danas vam predstavljam mog favorita marta koji će vam veoma biti od koristi.

Aceton u teglici sa sundjerom



Ovo nije nov proizvod koristila sam ga pre 10-ak godina,ali onda su počeli da prodaju samo plastične teglice,umesto staklenih,i na kraju povukli iz prodaje.
Šteta,jer ta prva teglica je bila vrlo kvalietna.



Ovo "novo" pakovanje sam slučajno pronašla u Golden Rose parfimeriji i beauty centru u Aviv parku u Pančevu,cenu vidite-199 din. i naravno morala sam da kupim(iako imam punu bočicu Afroditinog skidača laka).
Zaljubila sam se!
Nisam se trudila da pročitam sastav i sve ostalo jer mi za to treba mikroskop,ili makar jaka lupa,mislim da je aceton u pitanju,ne skidač bez acetona ni to mi ne smeta jer skinem lak za 30-60 sekundi .



Svaka mama(i još zaposlena) će me razumeti koliko nam je svaka sekunda bitna.
Samo ubacite prst,okrenete par puta (to naravno zavisi i od toga koliko ste slojeva nanele) i gotovo.
Potrebno je okrenuti teglicu jer aceton pada na dno pa da se rasporedi po sundjeru.
Sundjer će promeniti boju već posle prvog korištenja,naročito ako koristite tamne lakove.


Toliko za sada,ako vas interesu nešto što nisam napisala slobodno pitajte.

Edit

Ovako sada izgleda,posle nepuna 3 meseca i relativno čestog korištenja.




Ima još jako malo acetona,izdržaće do kraja trećeg meseca,ali to je to,kraj.
Znači trajnost mu je oko 3 meseca.
Ukoliko ga koristite svakog dana onda će trajati kraće.



Vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.