Пређи на главни садржај

Suvo četkanje tela

Suvo četkanje/detoksikacija organizma

Ovih dana gde god se okrenem ugledam neku bočicu,neki proizvod o kome nisam pisala,a trebalo bi. Tako su danas došle na red četke za suvo četkanje tela.

Imam dve četke,obe još iz perioda kada sam četkanje tela povezivala samo sa pilingom.


Danas znam da četkanje još poboljšava cirkulaciju,podstiče pokretanje,protok limfe,poboljšava imunitet i smanjuje celulit.
Sada kada ste ovo pročitale bacite se na četkanje. :D


Bitno je i kako se četkate?
Pravac četkanja je prema srcu,znači od skočnih zglobova na nogama ka gore,prema srcu,ruke prema ramenima,ali od ramena se spuštamo prema grudima opet ka srcu.
Pokreti bi trebali da budu ravni i dugi,mada sam videla na stranim youtube kanalima da stomak četkaju kružno,a ostatak tela kratkim pokretima kao da timare konja (ako neko zna kako to izgleda).

Evo i slike


Izbor četke je na vama.
Najčešće se koriste četke bez drške,ali za ledja vam je ipak potrebna drška.

Još jedna bitna stvar je da bi četka trebalo da bude prirodna.
Probala sam i jednu i drugu i slažem se,veštačka dlaka je suviše gruba.
Doduše moja koža je toliko nežna i osetljiva da mi i prirodna dlaka pravi blagu neprijatnost.


Ne grebe me,tj.ne ostaju mi tragovi,ali me ipak nekako bolucka osetim kao da mi zažari kožu. Možda sam previše energična u četkanju. :)

Priznajem,nisam redovna tako da o pokretanju limfe i detoksikaciji ne mogu da pišem,za to je potrebno svakodnevno četkanje (predlažu čak dva puta dnevno) duži period.

Četka koju koristim.   


Što se tiče četkanja efekte možete odmah da primetite-piling kože. I to odličan piling!
Koža momentalno postaje nežnija,gladja,ako se crveni kao u mom slučaju znači da ste pokrenuli i površinsku cirkulaciju (zato i osećate toplotu).

Četkanje se radi pre tuširanja,a posle toga je obavezno namazati ulje za telo.
Da,baš ulje.

Predlog ulja,naravno vi možete da koristite koje god želite.


Možda niste ljubitelji ulja,nisam ni ja,ali efekat je fantastičan.
Ulje lepo nahrani kožu,neguje,sprečava eventualna oštećenja,isušivanja.
Masaža dok utrljavate ulje podstiče pokretanje limfe,naravno morate da pratite pravac.

Dugo sam se vodila rečenicom jedne manekenke kako kožu ne bi trebalo da mažemo svakog dana,jer će se navići i stalno će tažiti. Tada sam bila klinka,tek postala devojčurak i verovala sam joj,mislila sam da zna šta priča s obzirom da joj od izgleda zavisi posao,ostalo mi je negde urezano sve ovo vreme,a onda sam se letos uverila u suprotno.
Na moru sam konačno shvatila koliko moja koža voli mackanje.
Mazanje krema za sunčanje,plivanje pa opet mazanje,tuširanje pa mazanje losiona posle sunčanja.
Tako 10 dana i gle čuda,obim tela mi se smanjio,a koža postala lepša,elastičnija.
Mazanje ima veliki udeo u mršavljenju,a opet kod kuće to ne radim često.

Suvo četkanje daje dobre efekte i na kratke staze,a ja ću se potruditi da ga uvrstim u večernju rutinu.


Da li ste probale suvo četkanje ?


Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.