Пређи на главни садржај

Burra-ljubav je rodjena




Burra-Personal Skin Expert i ljubav je rodjena :)

Dobila sam priliku da sarađujem sa Burra-om tačnije sa Esensa kompanijom i veoma se obradovala što zbog kvalitetne kozmetike to zbog divnih ljudi zaduženih za saradnje sa blogerima.
Na žalost sve se ređe sreću ljubazni ljudi .


Jednog tmurnog utorka stigao je paket koji je obasjao dan,ma celu nedelju. :)


Vidite kako je tmurno.
A sada? :)


Odavno mi se nije desilo da se u neki proizvod zaljubim na prvo korišćenje,a tek u dva.

Čitala sam dosta pozitivnih recenzija o Burra kozmetici,ali nisam bila sigurna dok nisam probala i sada sa sigurnošću mogu da vam kažem da su ovo najbolje BB krema i micelarna voda od svih koje sam koristila.

Nemam masnu kožu,iako se T zona trudi da dokaže suprotno,ali leti nema kreme,naročito BB kreme od koje ne prosijam...i onda sam probala Burru.



Krema postoji u 3 nijanse,ja sam iz nekog razloga dobila najtamniju,ali snašla sam se.
Čak mi se i sviđa kako izgledam malo preplanula. :)
 Krema je bela,ali se čim je nanesete trasformiše u boju i ako preterate sa količinom kreme preteraćete i sa nijansom,bolje je nanosite po malo pa dodajte ako je potrebno.



Krema je ostavila odličan utisak na mene,već prilikom prvog nanošenja,a kako i ne bi kada je jedina krema koja mi ne masti lice.
Toliko je lagana da je ne osećate na licu.Momentalno se stapa sa kožom i divno je hidrira.
Nema težine na licu i ni nalik veštačkom izgledu maske,ali moram da naglasim da je prekrivna moć veoma mala.
Više je za dnevnu varijantu,no make up look -vaša koža samo lepša.
Daje nijansu i blagi,prirodan sjaj licu i traje mi ceo dan (samo blago fiksiram puderom).
Lice je hidrirano,a koža nežna.
Nema nikakvih negativnih efekata-peckanja,cvenila,fleka... fleke možete da napravite ukoliko niste dobro razmazale,ali to je to.
Nanosila sam je prstima,stvarno nema potrebe za beauty blenderima i četkama.Toliko je lagana da je koža sa lakoćom upije i krema se nekako stopi sa vašim tenom.

Ovo je moje mišljenje,a evo šta piše na sajtu:

BURЯA BB Active Care (Tonirani krem) sa SPF 10, je jednostavno i potpuno rešenje za zdrav i blistav izgled kože. Formulisan je na bazi inovativnih Inkapsuliranih pigmenata – BioGenic Magicolor. Ovi pigmenti se aktiviraju utrljavanjem na površini kože, čime se obezbeđuje savršeno ujednačen ten, bez efekta maske ili težine na licu.
• naglašava prirodan izgled lica i pruža blistav ten
• prekriva nepravilnosti, smanjuje vidljivost pora
• obezbeđuje dubinsku hidrataciju
• štiti kožu od štetnih UV zraka i prevremenog starenja
• lagane, nemasne teksture, pogodan za sve tipove kože
Dostupan je u tri nijanse: light, medium i dark.


A pogledajte ovu lepotu


Divno pakovanje,prozirno,svetlo plavo,vedro,momentalno popravi raspoloženje  :-)

Lepo i (relativno) lako skida šminku,a nežno.
Ne iritira lice,a ni oči.To mi je veoma važno jer sam imala micelarnu od koje su me pekle oči iako je na pakovaju naglašeno da je i za skidanje šminke sa očiju.
To nam stvarno ne treba-iritacija očiju,zato i kažem da se rodila ljubav već pri prvom korišćenju. :)
Nije potrebno ispiranje,ne ostavlja lepljiv,ili mastan sloj na licu.


Evo šta kažu na sajtu:
BURЯA Pure Active Care Micelarni losion je idealno sredstvo za temeljno i nežno skidanje šminke i čišćenje lica. Zahvaljujući aktivnim sastojcima ove formulacije, koža lica je očišćena, hidrirana i osvežena, bez iritacija.
• pouzdano, brzo i jednostavno čisti kožu lica
• efikasno uklanja šminku
• ne zahteva ispiranje i ne ostavlja mastan trag
• testiran na osetljivom području oko očiju
• bez parfema, pogodan i za osetljivu kožu
Sastav
  • pantenol
  • hamamelis
  • aloja
  • alantoin
U potpunosti se slažem.
Pročitala sam tek pošto sam napisala post,a skoro identično sam napisala. :)
Kremice u kesicama još uvek nisu stigle na red.
Neke će verovatno testirati moja mama jer su za zrelu kožu sa izraženim borama.

Radujem se daljoj saradnji i isprobavanju rekla bih,odličnih proizvoda.Ako je suditi po BB kremi i Micelarnoj vodi i ostali su odlični.

Da li ste i vi zaljubljene u neki Burra proizvod?



Poročitajte i kakva moja saradnja sa Dresslink-om
http://emilijaema82.blogspot.rs/2016/09/saradnja-sa-dresslink-sajtom-moje.html



Vaša Ema


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.