Пређи на главни садржај

Bioten Skinnergy So bright!


 Do sada ste se sigurno sve upoznale sa Bioten Serbia Skinnergy kolekcijom,jer sam ja "brza" u trošenju mleka za telo pa je ovo tek sada stiglo na red. :D

Skinnergy so bright!
Da nam osveži kožu posle ovih zimskih meseci,neka vaša koža zablista!

 Pr proizvod
Inače slikano davno,vidite po dekoraciji :D



Evo šta kažu na sajtu


Brzo upijajuća formula bioten So Bright! losiona za telo je obogaćena: 100% prirodnim ekstraktom Guave, izuzetan izvor hranljivih elemenata, koji efikasno hidriraju, omekšavaju kožu i daju joj potrebnu energiju za zdrav sjaj!*                        Nutri Moist 48H predstavlja jedinstvenu kombinaciju čistih prirodnih sastojaka i znanja nauke, koji momentalno nude Vašoj koži dodatnu dozu hidratacije, koja traje i do 48 sati**.

* Samoevaluacija pod dermatološkom kontrolom; 50 žena
** Klinička instrumentalna testiranja pod dermatološkom kontrolom ; 10 žena n


I zaista Bioten je napravio izuzetnu brzo upijajuću formulu.
Što je odlično jer ne morate da čekate da bi ste se obukle,ili da preskačete negu jer ste u žurbi.
Namažete se i vaša koža je nahranjena,a vi spremne za pokret.



Posebno mi se dopalo pakovanje,iako mi je u početku bilo malo čudno što je losion upakovan kao krema za ruke,sada ga baš zbog toga obožavam.

Lako je za korišćenje,bez problema ga istisnete,nema trešenja da bi ste došle do losiona...lakoća postojanja.
Svuda ga nosim sa sobom. :)

Evo i sastava


Jedina mana Skinnergy so bright losionu u mom slučaju je miris.
Miris je lep,ali izuzetno jak što meni lično ne prija,iako me to ne sprečava da se mackam i potrošim.

Slikano je za vreme testiranja pa je pola već otišlo. :D


Koji je vaš Skinnergy losion?




vaša Ema

Коментари

  1. Draga Ema odlican post uzvrati komentar ????????!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put sam na tvom blogu i mogu reci da mi se bas dopada ! Odlican post i super napisan! #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  3. Ja obozavam Bioten, jedan od boljih brendova kod nas, sto se tice prirodne kozmetike :)
    Odlican post :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22. март 2017. 09:47

    Predivna recenzija , draga. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.