Пређи на главни садржај

Rosegal beautiful things + surprise


Rosegal nam danas predstavlja champagne gold dress .

Hvala Rosegalu za ovu divotu!
Pogledajte :)
I da, udobne su kao što izgledaju.

Faux Fur Slippers - Pink




Jedino baš se vidi da su ih Kinezi pravili-mnogo su uske,nisu za one sa širokim stopalom i visokim risom (sreća pa ja nisam ta).
O ovim preslatkim papučama,a i drugim proizvodima koje sam poručila ste čitale/i ovde .

Imamo nešto i za vas :)

You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!
Surprise code: RGEN 

Znači prilikom kupovine samo ukucajte kod i dobićete dodatnih 10% popusta.

Magic and Flexible Waterproof Gal's Hair Bands 8 PCS / Pack


Lena je jednu gumicu već uzela,ostale sam uspela da slikam. :)
Mnogo joj se dopadaju i baš su joj zabavne.
Piše da ih ima 8,ali ih ima 10. Nisu loše,ali imam utisak da ipak nisu kao originalne.

Professional Stainless Steel Hair Scissors Salon Cutting Thinning Hairdressing Shears


Kao što vidite makaze imaju svoju zaštitnu futrolu,imaju i težinu kada ih uzmete u ruku,deluju profesionalno,ali tek ćemo da proverimo na Lenkinim šiškama.

Uzela sam i jednu interesantnu stvarčicu za kuhinju

Multi-functional Clip Type Rice Washing Strainer Sieve Fruit Cleaning Tool Kitchen Gadget - Pink


Ova plastika služi da procedite makarone,pirinač...sve za šta je potrebno  navrtanje šerpe pa vam onda malo ispadne u sudoperu,e toga više nema.
Ni ovo nisam još uvek probala,ali verujem da će raditi svoj posao.

A sada veliko finale! :)
Glavna,tj.jedna odglavnih stvari sa porudžbine

Casual V-Neck Short Sleeve Solid Color Pocket Design Women's Romper - Purplish Blue - Xl



Jeste da piše xl i stvarno sam se nadala,ali definitivno meni trebaju veći kombinezoni- i ovaj mi je mali. :( 
Valjda sam sada naučila-majice i haljine mogu u xl veličini,ali kombinezoni nikako!

Ali ovog puta je dobro da sam pogrešila,jer ću nastaviti sa slavljem i ovaj kombinezon je nova nagrada! :D 
Neka od vas će biti srećna dobitnica! :D

Potrebno je da živite na teritoriji Srbije,ili imate nekoga ko može da primi paket za vas.
Žao mi je što ne mogu da pravim internacionalne nagradne igre,ali poštarina je skupa,a kako nisam iz Beograda slanje autobusom ne dolazi u obzir i zato nagradna igra važi samo za Srbiju ( i one koji mogu paket ovde da prime).
Nagradna igra nije sponzorisana,to vam ja poklanjam.

Dakle nagradna igra kreće danas,a trajaće do 16.8.  u podne,nakon toga proglašavam dobitnicu.
Poštarinu plaća dobitnica.

Pravila su ista: 
- zapratite blog (pratioci,sa desne strane bloga)
-zapratite Fb stranicu bloga Emina svaštara  i
- u objavi ovog posta na fb stranici  https://www.facebook.com/eminasvastara/posts/774980602673084 tagujte par drugarica koje bi volele da se igraju sa nama :)

Nadam se da su pravila jasna,ukoliko nešto nije slobodno pitajte.

Prijavite se i srećno! :)


vaša Ema 

Коментари

  1. Papučice su fantazija :D (šteta što su rze :( nikako da je "svarim")
    Kombinezon je prava ljepota i zaista mi je žao što ti ne odgovara. Moja je sreća u svemu ovome što sam mala kao da me Kinez napravio, samo što se teže kvarim od njihovih izuma :D
    Srećno svim učesnicima i vjerujem da će neko stvarno uživati u nagrdici.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta je što nema većeg broja,a rozu obožavam. 😊
      Ti možeš sive,ili crne. 🙂
      Ljubi te tvoja draga. 😘

      Избриши
  2. Papucice izgledaju preslatko na slici. Ove gumic takodje deluju bas zanimljivo.

    Novi post na mom blogu:
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Papuce su preslatke, mnogo mi se dopadaju!
    Videla sam ih na njihovom sajtu i htela poruciti. :)

    Novi post, pogledaj i komentarisi ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.