среда, 11. октобар 2017.

Sammydress Fall Clothes 2017 Promotion



Sa mnogim sajtovima imam lepu saradnju,ali u Sammydress sam se zaljubila.

Razloga je mnogo,na žalost ne mogu da poručim sve što hoću u jednoj porudžbini,ali evo dela da vidite o čemu pričam. :) 

Fashionable Long Sleeve Floral Print Double-Breasted Girl's Thicken Padded Coat - Red - 110



Prošle zime sam poručila Leni jaknu koja joj je i dalje velika,zato sada poručujem novu i nadam se da će veličina odgovarati.
Nadam se i da će mi stići jer je ostala samo jedna. :/ 

Padded Letter Print Hooded Plus Size Coat - Wine Red - 5xl



Nešto i za mamu. ;)
Ove zime nosićemo kraće jakne .
Ova mi se mnogo svidela.Postoji i u zelenoj i crnoj boji,sve su lepe,ali ipak je bordo pobedila. :)


Rhinestone Dancing Girl Faux Fur Ball Keyring - Deep Purple



Ovi privesci su poplarni već neko vreme,ali nikako da se rešim i eto sada,taman da popunim porudžbinu.
Zar nije sladak? :)
Možete ga koristiti i kao dekoraciju za torbu,ne samo kao privezak za ključeve.

Toliko za sada,a za moje pratioce imam kod za popust ,ukucajte SammydressChen i imaćete  10%-20% OFF . Iskoristite ovu sjajnu ponudu i počastite se nečim lepim! :)


Kako vam se dopada moj izbor?

vaša Ema

6 коментара:

  1. Jaknica je prelepa,baš mi se dopada. Imaju jako lep izbor dečije odeće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I nas je očarala,samo nisam sigurna da li će nam stići,šmrc. Piše da je rasprodata,a mi još nismo platili pa ne znam da li nam je čuvaju. :/
      U svakom sličaju javiću šta je na kraju bilo.

      Избриши
  2. Super post ♡
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/08/pileci-paprikas-na-moj-nacin/

    ОдговориИзбриши
  3. Jao zaista je lepa, oduševljena sam bojom, nadam se da će stići.
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marija i ja se nadam,a i da će odgovarati veličina.
      P.s.
      Drugi put molim komentar bez linka,hvala.

      Избриши