Пређи на главни садржај

Rosegal Fall 2017


Rosegal sajt ima veoma interesantnu ponudu.
Šta sam požele čitale ste u ovom  postu,a sada da vidite kako proizvodi izgledaju.
Prvo moram da napomenem da sam i ove pakete dugo čekala,a jedan proizvod i dalje čekam.

U prvom paketu su bile stazice,one su prve poslate.

Colorful Stripes Wood Grain Flannel Rug - Colorful - W16 Inch * L47 Inch



Coral Fleece Colorful Ice-lolly Bathroom Floor Rug - W16 Inch * L47 Inch


Sladolede je izabrala Lena :)
Pa se sada igramo :"Jao mama stala sam u sladoled!" :D


Ovde vidite kako stazica izgleda u kuhiji u odnosu na kuhinjske delove,da kažemo jedan širi deo i jedan uži.
Dimenzije su :40,64 cm sa 119,38cm tako izađe kad konvertujem,sa sada mi nije do savijanja da premeravam.
Uglavnom dosta su uske stazice,sreća pa je i moja kuhinjica pa se nekako uklapa.


Cipele sam još duže  čekala (mesec ipo dana),one su stigle u drugom paketu,a od Lenine igračke ni traga ni glasa za sada.

Pa evo cipela

Zippered Chunky Heel Short Boots - Wine Red - 40


Upakovene u kesu,to je kao zaštita od grebanja.


Ovo je jedan od retkih modela gde brojevi idu do 42,ali kalupi su manji pa obratite pažnju.


Ovog puta nisam baš zadovoljna.Na prvi pogled se vidi da su kineske cipele.
Malo su izgužvane,doduše to bi trebalo da se ispravi,jer su meke (eko koža).



Dopala mi se boja,a i rešila sam da malo menjam stil (nadam se "skorijem" zaposlenju) ,da izađem iz patika.
Možda trudnoća nije pravo vreme za to,jer mi malo otiču stopala,ali kako nemam ni jedne cipele koje mogu na kišu eto ih. :)
Štikla je šira i stabilna,neke srednje visine,po meni baš za štrapac.
Samo da u prstima ne stežu.



Evo šta još čekamo da stigne,ako stigne pošto piše da je rasprodato.

Kao i do sada za vas imam kod za popust  RosegalChen iskoristite ga,značiće vam prilikom kupovine.

A na fb stranici Emina svaštara vas čeka nagradna igra. :)



vaša Ema

Коментари

  1. I ja sam poručila stazu i bordo čizme,samo drugačiji dezen i model. Slažem se sa tobom da je malo uža,ali za potrebe fotografisanja i kao staza u kuhinji može da prodje. Svidja mi se što je jako mekana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Promače mi taj post,idem da vidim. :)
      Jako je meka stazica,mi se bose po njoj šetamo i igramo se kako smo ugazile u sladoled. :D

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.