Пређи на главни садржај

Eucerin praznična čarolija


Drage moje,dragi moji srećna vam Nova Godina!
Sve lepo da vam donese i da lakše podnesete ono što ne bude baš tako lepo.

Kako je vreme praznika rešila sam da prvi post u ovoj godini bude posvećen Eucerinovom druženju na kome sam bila krajem prošle godine.
Kao i uvek Eucerin napravi poseban događaj.
Uvek je lepo,prijatno druženje uz edukativni deo,po meni baš kako treba da izgleda neka promocija.
Prenosim vam delić atmosfere.

Na početku dobrodošlica


Predivna jelka i novogodišnja dekoracija.





Eucerin ima širok asortiman proizvoda pogodnih za svaku generaciju,ili bolje reći za svaku promenu na koži.


Danas je popularno da se mlade devojke još početkom 20-tih mažu kremama protiv bora,kako bi sprečile pojavu istih.
Ja se sa time ne slažem.
Nikako se ne treba voditi trendom,već potrebama vaše kože.
Na primer meni je potrebna krema za bore oko očiju i nju sam počela da koristim tek u 31/32 godini.

Sreća je ako ste izabrale Eucerin hyalluron-filler preparate jer se hijaluronska kiselina prirodno nalazi u koži i odgovorna je za njenu hidrataciju.S obzirom da se prirodno nalazi u nama koža ne može da se zasiti njome,niti se stvara zavisnost (kao kod nekih drugih proizvoda).

Ovo su nove informacije za mene i to veoma korisne,malo su umirile moj odbrambeni mehanizam. :D

Mala fabrika ukusa se pobrinula sa nam druženje bude i slatko. :)


Bilo je tu još posluženja,ali da ne pretrpavam post.

Kako sam već u 7. mesecu retko izlazim,pa mi je bilo bitno da ovekovečim stomak.
Nema veze što se profesionalanom fotografu nije dopalo kao me je uslikao,slikala me je i mama. :)


Paketić od Eucerina :)


Dermato Clean micelarni fluid


Najbolja micelarna koju sam do sada probala.
Već sam pisala o njoj,možete pročitati ovde .


Hijaluron filer ampule ću pokloniti mami,tako da će ona da ih testira (ja još uvek nemam potrebu za njima).

CC krema,takođe sa hijaluronom i zaštitnim faktorom 15


Iako izbegavam preparate na kojima piše anti-age,ovaj ću zadržati.
Žao mi je što sve cc/bb kreme dobijem u tamnoj nijansi pa većinu moram da prosledim jer sam izrazito svetlog tena,ali ova je drugačija.
Iako je tamna (postoji i svetljija nijansa) kao da se prolagođava tenu tako da i ja ovako svetla mogu da je nosim.
Doduše ipak kada nas malo ogreje sunce,tako da ćete ovu recenziju malo sačekati. :)


Da li vi koristite Eucerin kozmetiku?
Da li ste već počele sa kremama protiv bora?

I još jednom srećni praznici! :*



vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.