Пређи на главни садржај

Rosegal I deo black friday sales porudžbine


Rosegal me je ovog puta baš obradovao,poslali su mi paket DHL-om. :)
Ko poručuje zna šta to znači-paket stiže za par dana i tako je i bilo.

Ako vam je čudno što sada pišem o rasprodaji koja je bila krajem novembra,čitajte dalje,a i ma i dosta sličica.


Toliko sam se obradovala da sam morala i kutiju da slikam.:D
Ali na moju žalost nisu sve proizvode poslali u ovom paketu.

Pretpostavljam da je ovo da bi nadomestili "problem" koji su napravili pa sam čekala 15 dana da spakuju porudžbinu.Nekih proizvoda nije bilo (iako je na sajtu pisalo da ih ima na stanju),a meni to niko nije javio,nego su samo ostavili tako.
Naravno morala sam da reagujem.
To dopisivanje je par dana trajalo,dobiću zamenske proizvode,a onda sam videla da je paket poslat preko brze pošte.
Doduše nisu svi proizvodi tu,jedna haljina je poslata ranije,običnom poštom,a fale i ta dva zamenska proizvoda,ali valjda će uskoro stići.


Neko mi je rekao da DHL paketi imaju poseban tretman i da njih ne carine,izgleda je istina pošto ovaj ogroman paket nije ocarinjen. Da me ne shvatite pogrešno,ne bunim se,oduševljena sam,jer posle onog carinjenja jakni strah me je od stizanja paketa.

Pogledajte šta je sve tu :)



Stigla je i jakna za muža :)

Plus Size Hooded PU Leather Spliced Down Jacket - Royal - 5xl



Brinula me je veličina,ali kao što vidite dobra mu je.
Oprala sam je (na 30 stepeni,kratak program) i to malo punjenja što je bilo se svo skupilo.
Čim sam videla jaknu pretpostavila sam da će biti problem oko pranja,
ali kako da ne operem?
To jednostavno mora,pa kako bude.

To mi se nije desilo ni sa Leninom ni sa mojom jaknom,ali ova ima i malo paperja u sebi i eto.
Uspela sam da rastresem kada se osušilo,ali jedva.
Dosta je tanka jakna i razlikuje se od naših,nije ni tako topla što me je razočaralo jer je u pitanju zimska jakna.Moja je npr.dosta topla,iako izgleda tanko.
Izbora nije bilo,jer je ovo jedini model koji je imao 5xl veličinu (to vam je naša 2/3xl).
Mužu se sviđa i to je važno,a koliko će jakna potrajti videćemo.

Preslatke helanke,ali mama je ipak pogrešila veličinu. :/

Snowman Printed Striped Leggings - 110



Nije mnogo strašno,moći će malo da ih nosi,ali ipak su kraće.
Ne znam šta mi bi da poručim 110,kada sam lepo prvo stavila 120?
Ali u ormanu ima sva para prevelikih koje će tek sledeće zime nositi i to je valjda presudilo,a njihove veličine nisu kao naše i uvek su različite pa nije baš jednostavno potrefiti.
Zato obično poručujem veće,ali sada sam htela tačne i eto,malo kraće (dobro je da su nam čizme duboke. :) ).

Ja vam detaljno opisujem da znate ako vi poručujete.

Cable Knit Leg Warmers - Black



Colorful Stripes Wood Grain Flannel Rug - Colorful - W16 Inch * L47 Inch

Još jedna stazica za mamu.
Mogu vam reći da iako su užasno uske,lepo su osvežile kuhinju i dok su nove,osećaj je kao da šetate po plišu.

Jedna spravica za kuhinju

Multi-functional Fruit Vegetable Cleaning Brush Microwave Heat Resistant Protector Kitchen Tool

https://www.rosegal.com/kitchen-tools/multi-functional-fruit-vegetable-cleaning-brush-microwave-heat-resistant-protector-kitchen-tool-547295.html?lkid=11981247

Ovo sam poručila jer mi se činilo zgodno za čišćenje kore limuna i naradže (naročito ako ih čuvate za kolače). Videćemo da li služi svrsi.
Probala sam šargarepu da očistim,može da posluži,ali ja to ipak bolje odradim nožem.

Double-sided Black White Board Animal Puzzle Set - Colorful


Leninoj sreći nema kraja.
Nije bilo šanse da sakrijem i sačuvam za paketić.
Zapamtila je ona šta je mama poručila i stalno pitala kada će da stigne pa kada je videla paket jedva je dočekala da otvorim. :)
Mnogo joj se sviđa i odlično joj ide slaganje figurica,napravi celu sliku. :)
Ovo je odlična igračka za decu stariju od 3 godine,nije za mlađe zbog sitnijih delova.


1PC Elasticity Flexible Stickiness Palm


Lepljiva šaka ne izgleda baš kao na sajtu,dosta je tanja i lako se oštećuje (već sutradan je pukao gajtan) ,ali Leni se sviđa.

Videćemo koliko dugo će oduševljenje da traje,ali trenutno je jako zadovoljna sa ovim igračkama.


Još par proizvoda,koje sam jako dugo čekala.

Haljina je stigla posle Božića

Surplice Ribbed Long Sleeve Knit Dress - Gray - 2xl


Poručena je sa Rosegala,ali kao što vidite ima etiketu Zafula.
Rukavi su dosta uski,iako se haljina malo tegli (čak i sada mogu da je obučem).
Nju sam poručila za kasnije i naročito zbog dojenja,jer mi se gonji deo činio zgodnim za to,ali to ću tek videti.
Ako se pokaže dobra biće poseban post o tome kako se opremiti za dojenje. :)

Ostale proizvode i dalje čekam (1,5 mesec kasnije) i ko zna koliko ću jer su napravili strašne peripetije oko porudžbina i tek sada poslali poslednja dva proizvoda i to običnom poštom,a znamo koliko to putuje.
Izgleda se nisu snašli sa gužvom oko rasprodaja pa,ili je to samo sa mojojm porudžbinom?

Na kraju neću ni dobiti to što sam poručila (mislim na pidžamu za doilje) pa čak ni zamensku pidžamu,jer su toliko odugovlačili slanje da su sve rasprodate.
Na kraju sam pravila novu porudžbinu da zamenim te rasprodate proizvode,a vreme brzo prolazi.
Kako stvari stoje porodiću se pre nego što paket stigne.

Mislim da nikada gore nisam prošla sa porudžbinama nego tokom ovih poslednjih saradnji.


vaša Ema

Коментари

  1. Wow, ovo je bio jedan veeeliki haul ^_^. No, prije svega moram naglasiti da mi je mnoogo drago zbog tebe jer si prošla bez carine. Kod nas DHL najviše i ocarine :/. Obična pošta mi prože sa najviše 1.5€ carine, ali DHL zna da ubije cijenom.
    Što se tiče stvari zaista mi je drago zbog Lenice jer oni se najiskrenije svemu raduju i to je sreća vrijedna svake pažnje.

    Želim ti srećnu i uspjesnu 2018. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste,ali to nije sve,slede još dva posta. :D Doduše za ovo sam se i naradila.
      Hvala draga :* Eto vidiš kod nas je obrnuto.
      Lena baš zna da se obraduje,čak i sitnicama mada je već počela da se navikava na poklone. :D
      Hvala takođe. :* :* :*

      Избриши
  2. How many interesting things!!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.