Пређи на главни садржај

Rosegal III deo black friday sales porudžbine


Konačno i da ovu saradnju sa Rosegal  sajtom završim.
Zašto to kažem? Zato što sam je započela još u novembru prošle godine.

Bilo je tu problema oko proizvoda,već sam vam pominjala,pa te ih ima te ih nema,pa poslali su ,pa nisu,dopisivanja sa ljudima na sajtu,dogovaranja koje nisu ispoštovana... sreća pa moj kontakt za saradnje sa blogom je od reči i rešila je problem. Jedino što sam malo duže čekala,ali šta da se radi.

Najžalije mi je što sam ostala bez pidžame za doilje,ali evo šta sam umesto toga poručila.

Pripremite se biće dosta sličica. :) 

Plus Size V Neck Pullover Sweater - Army Green - 3xl


Prešla sam se u proračunu.Doduše do sada je uvek važilo pravilo da su njihove veličine za dva broja manje pa sam tako i poručila,kad ispade da sam poručila veći. :/ 

Toliko mi je velika bluza da mi je sada sa  ogromnim stomakom dobra,a poručila sam za kasnije (jer mi deluje zgodna za dojenje).
Izgleda su u tolikoj gužvi da su sve nekako smandrljali,da tako kažem.Ova bluza lepše izgleda na sajtu,što se modela tiče,a etiketu su zašili sa spoljašnje strane.

Idemo dalje.
Sledeći proizvod je lampica koju sam htela da poklonim dedi za praznike,a eto stiglo je kada su prošli.

DIHE Multifunctional Sticky LED Lights Energy Conservation Use 3 AAA Battery - Silver



Lampica funkcioniše,ali izgleda mnogo lošije nego na sajtu.
Treba je rastaviti da bi se stavile baterije,a kada to radite lampica se raspada na delove.
Ima i odran deo,tako je stigla.
Sve u svemu da sam je videla u nekoj prodavnici samo bih je zaobišla.

Sledeći proizvod je set četkica u kutiji,zgodno za putovanje.

12Pcs Multipurpose Makeup Brushes Kit with Bucket - Pink



Prvo što sam videla je ovo oštećenje.


Odrana kesica,ali i sama kutija.
Eto koliko vode računa o proizvodima.


12 četkica,sve su pojedinačno zapakovane u foliju.
Lepo izgledaju,na prvi pogled.


Ali samo na prvi,sada kreće razočaranje za razočaranjem.
Evo većih četkica.
Obratite pažnju na belu.


Pa i na manju belu.


Evo i krupnije slike.



Dakle ove četkice su se linjale čim sam ih takla,a kada sam ih oprala to je bilo strašno,mislim da ove dve četkice neće preživeti sledeće pranje.
Ova mala bela četkica nije prestala da se linja,kad god je taknem mogu nekoliko dlaka da izvučem tako da već vidim da od nje nema ništa.

Inače četkice su sintetkičke,ali ove bele su drugačije,grublje i kao da su od prirodne dlake,ali to nije izgovor za njihovu neupotrebljivost.
To je što se tiče linjanja.

Sledeće razočaranje je ova mala putna četkica za karmin,koja mi je ovako ostala u ruci prilikom prvog dodira.
Vidite i same,lepak kao da ne postoji.
Skroz sasušen.


Primetila sam da se još neke četkice klate i njima je lepak otišao,a tek što sam ih dobila.
Ona velika crna četka se takođe malo linjala i još pušta boju,jako puno,toliko da se pitam da li to uošte želim da stavim na lice?

Ovo mi je treći set kineskih četkica i defitivno najgori.
Probaću ih i videti da li služe čemu.doduše ovih par što sam probala nisu ni za šta (bockalica i dve bele četkice), baš sam razočarana.
Poseban post teško da će dobiti,sem kao ekstremni promašaj,zato sam ovde o njima malo više pisala.

Jedini proizvod iz paketa koji me (za sada) nije razočarao je ovaj selfi dodatak.

Self-timer LED Fill Light External Multi-function Flash for Mobile Phone - Pink




I još jedan proizvod,koga više nema,čak su i meni rekli da ga neću dobiti jer je rasprodat,a eto stigao je.

Mini Mobile Portable Hand-held Sewing Machine


Mašinicu još uvek nisam isprobala,trebaće mi dedina pomoć da vidim kako se namešta.
Uputstvo je napisano na kutiji i ne vidi se baš najbolje,inače kutija je stigla ovako izlomljena (čak sam je malo popravila pre slikanja).


Kao što vidite iskreno sam vam sve opisala sve proizvode.
Izgleda im rasprodaja nije baš prijala,previše posla pa sve ispade nekako bezveze i mnogo lošijeg kvaliteta nego inače.
Do sada sam bila zadovoljna proizvodima koji su stizali,ali ovog puta baš i ne .

Vi pročitajte,pogledajte slike pa donesite svoj sud,ovo je moj utisak.

Toliko za sada. :) 


vaša Ema


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.